Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 20 oktober 2021

Denken we echt dat we gaan zwichten voor terreur?

 




Van mezelf weet ik dat ik nooit zal zwichten..

Naar de Nederlandse zenders kijk ik steeds minder...

Elke actualiteit is doorspekt van de grote Hersenspoeling!

Hoe lang duurt het nog voordat ik naakt de straat op ga

en ga lopen schreeuwen; Mensen, wordt toch wakker!


Maar er zijn er vast veel meer die hier NEE tegen durven te zeggen...

Ben nu reeds mijn blogs aan het zuiveren.... over die prachtige dingen des levens blog ik even niet.

Die doorleef ik gewoon en geniet ervan.

Geen illusies verwekken van; kijk er is niets aan de hand!

ER IS HEEL VEEL AAN DE HAND.

We worden steeds meer geestelijk verdoofd...dankzij de media.

Te erg voor woorden, teveel mensen zijn reeds verdoofd

en nemen alles voor zoete koek aan. Giftige zoete koek!


Vaak denk ik nog aan die oudere man die alweer  2 jaar geleden tegen mij zei;

We gaan weer  naar 40-45... Vond dat toen wat ver gaan.

Nu besef ik dat het veel erger is dan toen!

Of durf jij nog werkelijk te zeggen wie of wat jij bent

en waar je voor staat?

Nee, het hangt nu nergens meer vanaf, niet van je kleur,

niet van je herkomst of religie... en vooral niet waartoe je ooit

ingedeeld was!

Alweer worden we gemuilkorfd.

En daarbij nog machteloos gespoten ook!


Lieve mensen, word toch wakker en zie dit in!


Ach, mensen durven niet eens meer te reageren op berichten als

dit...




Maar toch blijf ik de tijd voor je nemen en je machteloosheid en angst begrijpen!




1 opmerking:

  1. Hier geen angst hoor Walter, ik blijf alles volgen, en staan voor waar ik in geloof wat ik beleef als waarheid. Afgelopen zondag nog gelopen in demonstratie tegen vaccinatie. 7 November de grote in Den Haag In verbondenheid Karel :)

    BeantwoordenVerwijderen