Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 28 december 2021

Eerst werden we gehersenspoeld en nu maken we elkaar gek!





 Ja, ga vooral trots op je blog zetten dat je de boosterprik hebt gekregen!

Soms ben ik er beroerd van...

Denk eens na!

Denk vooral aan je gezonde verantwoordelijkheid!

Het lijkt bijna onwerkelijk dat mensen blij zijn met een boosterprik...

Alsof die onze verantwoordelijkheid weg neemt!

Trouwens, de enige die dat zo voelt is...

Je eigen immuunsysteem!


En die boosterprik werkt averechts!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop,dat mensen de veiligheid van de booster ervaren,die ze er van verwachten. De ongerustheid voor alle bekenden,die heb ik af en toe.Ik dacht,dat je dit blog gestopt was,maar lees het nu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Omdat dit mij intens bezig blijft houden heb ik gekozen om hiermee verder te gaan en het op Werkwijze los te laten

      Verwijderen