Alweer vele jaren terug 'gaf' Karel mij 3 exemplaren..
Alhoewel ik er vaak over sprak had niemand interesse
Behalve een dame destijds,,,heb hem haar een gegeven.
De Sleutel van Kagib.
Heb hem destijds ademloos uitgelezen en vond het fantastisch.
Vandaag was Marielle hier en eindelijk kwamen we tot een essentieel gesprekek
En toen wist ik het (na vele jaren?), dit boek, de Sleutel zou in goede aarde bij haar vallen.
Gelukkig, want het heeft jaren geduurd, voorat ik wist dat het zou werken.


.jpg)
-EDIT.jpg)


.jpg)
-EDIT.jpg)

