Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 11 mei 2009

Die bank...daarna maar weer op Pad.

Eerst maar eens wat van m'n schilderijen digitaliseren. Heette vroeger op de gevoelige plaat vast leggen, maar dat was zelfs voor mijn tijd! En dan nog die keuzes maken, welk werk fotografeer ik en welk nog niet.
Het doet me ook met andere ogen naar die producten van mij kijken...
O,deze is toch minder dan in mijn herinnering..of; hé eigenlijk best een aparte! Moet ik deze nou bewaren? Jaaa, hier ga ik verder mee of leuk idee voor een serie!!
Pfff, of het fotograferen ervan niet lastig genoeg is.
Nou ja, zo lang ik leef heb ik tijd..maak ik tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten