Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 14 mei 2009

Exhibitionisme?



Mijn eigen web-log.
Ben er wild enthousiast in gedoken, maar.... het voelt ineens héél anders hier, in mijn eigen Spijkerbedje!
Beetje erg bloot enzo...en geen badjas kunnen vinden als vrienden ineens bij me binnen gluren.
Komen van allerlei leerzame zaken op me af en dat is een bijzonder bijverschijnsel waar ik totaal geen rekening mee had gehouden!
Gewoon al vanwege het feit hoe ik er zelf in sta. Het voelt kwetsbaarder...maar dat is mijn eigen keus.
Een eigen webding, ooit bedoelt alleen om mijn werk te laten zien.
Maar al die mogelijkheden prikkelen mijn creativiteiten enorm!
Ach ja, ooit werd ik als bi-polair gezien. Niet te verwarren met...maar dan zonder polair.
Heb m'n handen al vol aan één gerichte geaardheid!
Tussen uitersten balanceer ik inderdaad, dus de voorhoofd sticker mocht niet achterwege blijven.
Heb hem er lekker afgeweekt met kwast reiniger, had ik toch een hele fles van...
Ben nu gewoon polair, popu soms... en bi soms met zonder.
Echt aan te bevelen hoor, maar wel uit de buurt van goed bedoelende hulpverleners blijven. Want voor je het weet... Geloof me, je kan het beter niet weten.
New Age ploppie; Het is fijn mezelf te zijn. ( vooral buiten een kliniek )
Mijn begin op slaapwandelaar was op zich al een confrontatie, deze ook best wel.
Toch past het beter bij me, want hier zal ik, grof, goor, racistisch, beledigend en banaal zijn.
Verstuur je tips hier over maar via de grijze container...
Bedankt Slaapwandelaar, want ook daar was ik wie ik ben.

Spijker-bed-hard-dad...... (via die puntjes hou ik openheid)
Smile*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten