Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 27 maart 2010

Een heel strijkorkest.

Het zou zomaar van Vivaldi kunnen zijn.
Intense kleuren voeden hart en ziel...
In ieder geval bij mij!

5 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een écht strijkkwartet Waltertje. Je kan bij die mooie viooltjes bijna hemelse muziek horen...
    Wat zal jij daar van genieten!
    Zoals je hopelijk ook van het hele weekend genieten zal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS

    je getrokken kiezen mogen zo aan de muur:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goeiemorgen kleurige bloemenman,
    walter..
    ik hoop dat je dag er vandaag nét zo mag uitzien
    dat de donkerte mag verdwijnen:-)

    dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie Stradivarius violen ;-)
    met prchtige kleuren, maar ik zie het liefst die paarse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het kan toch niet anders dan dat je een warm gevoel krjgt als je die vrolijke viooltjes bekijkt

    BeantwoordenVerwijderen