Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 28 januari 2011

Het concept blijft dubieus....




Oké, de niet-foto..
Ik zag het en fotografeerde het, meer niet.

5 opmerkingen:

  1. Met dat mooie boeketje rozen is het al een goed begin.
    Op naar een fijn weekend, en geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en wat ik zie is mooi....
    een leuke vrijdag en voor straks een toppie weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dubeieus is goed:-)

    whahaha
    steren schijnen overal walter:-)

    kusje:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het roserozenboeket, prachtig boeket, wou het meenemen, maar t zit op slot (kan er niet reageren)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb het ontsloten, was niet de bedoeling hihihi
    Ik zal de nanager er op aanspreken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen