Wat een bijzondere manier van uitrusten heb ik toch...
Vroeg op vanwege de vele creatieve ideeën in mijn hoofd, met de intentie er weer lekker in te kruipen.
Dan slepen en bouwen, frutselen, knutselen en fotograferen. Het hele huis op zijn "rustgevende" kop!
Ja, lekker weer m'n bedje in nu....maar eerst even de boerenkool en de aardappelen doen, anders ben ik vanavond te lui om te koken en dan, enz,enz. (Junkfood proppen i.p.v.)
Pffff, alweer één uur in de middag, ach wat dondert het, nu m'n bed in!
En dan lig ik en denk; eerst maar even een uurtje naar de sportschool?
Ja, beter..dan ben ik nog even onder de mensen.
Teruggekomen vind ik mijn oudste zoon alive and kickin' op skype.
Toch maar even samen dat pc programma doen? Makkelijk hoor, alles is mogelijk en van verre geef ik hem toestemming in mijn pc te komen.
Het fantom cursortje dartelt vrolijk over mijn scherm. Zoon fixt even een probleem op afstand.
Laat ik dit stukje maar inkorten en afsluiten met;
Ja, het was een heerlijk rustig weekend!
Voor straks
Welterusten blogdames en heren!
Mij zal het slapen vast weer prima lukken.
Uitgeput van het intensieve uitrusten.
(@)
Heerlijk toch zo'n pc-hulp op afstand...!!
BeantwoordenVerwijderen