In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden. Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan. Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....
En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!
zaterdag 22 januari 2011
Weekend inspiratie.
Het maken van sfeer foto's is een leuke en ontspannende bezigheid. Dus wens ik iedereen een weekend vol ontspanning toe. Op welke manier dan ook!
Ik zie je al helemaal bezig hoe je daarbij staat beetje verlegt en weer terug... Waarom? Omdat je dat bij mij ook zo deed en ik het nu ook doe... het levert verrassende foto's op.
ik denk dat je pas sfeer kunt scheppen als je sfeer in jezelf hebt? :-)))
BeantwoordenVerwijderenwarm weekend, walter!
Een schitterend plaatje Walter, heel goed gelukt..!!
BeantwoordenVerwijderenFijn weekend en veel plezier.
dit ziet er inderdaad gezellig uit
BeantwoordenVerwijderenheerlijk plaatje walter,
BeantwoordenVerwijderenik wens je nét zo'n warm weekend toe
Dit is een sfeervol plaatje. Ik wordt al ontspannen als ik ernaar kijk.
BeantwoordenVerwijderenPrettig weekend!
Je hebt ze weer:
BeantwoordenVerwijderenGele rozen !!
nou we zijn al weer verder met de kleur hihi gr walter ed
BeantwoordenVerwijderenJa ja, heer Eduard, die andere kleur is volgende week uitgebreid aan de buurt! ;-)
BeantwoordenVerwijderenMooie inspiratie.
BeantwoordenVerwijderenLiefs, Haagje
heel rustgevend
BeantwoordenVerwijderenik geniet
Prachtig plaatje! Sfeervol....
BeantwoordenVerwijderenIk zie je al helemaal bezig
BeantwoordenVerwijderenhoe je daarbij staat
beetje verlegt
en weer terug...
Waarom?
Omdat je dat bij mij ook zo deed
en ik het nu ook doe...
het levert verrassende foto's op.