In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden. Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan. Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....
En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!
ik doe er nog een schepje romantiek bovenop? :-)))
BeantwoordenVerwijderenveel plezier, walter!
Ik wens je een fijn weekend Walter, met alle ingredienten.
BeantwoordenVerwijderenEuhmmmm... nee, toch maar niet!!! Ik zwijg wijselijk!!!! ;-))
BeantwoordenVerwijderenen waarom niet.....daar dient het toch voor ;-)
BeantwoordenVerwijderenAch wat is te bont.. :-)
BeantwoordenVerwijderenPrettig weekend!
toch liever romantiek hoor
BeantwoordenVerwijderen