Ik was destijds eigenlijk een beetje opgelucht want door To ontwikkelde ik slechte eetgewoontes.
Net als "diefje" onlangs, was To een tijd geleden in de reclame. Pakweg na 8x friet kopen zou To zichzelf al afbetaald hebben.
Diepvries had nog wat snackrestanten in zich en To wilde wel!
Ze wilde ook op de foto, net als diefje eerder.
Ach, het zijn ook maar apparaten, dus waarom niet?
To frituurt wel met zonnebloem olie.
Morgen weer de crosstrainer op z'n duvel trappen dan maar!!!
kan Diefje niet zorgen dat het teveel die To je bezorgt verdwijnt? :-)
BeantwoordenVerwijderenslaapwel Walter
niet-foto 7 vind ik trouwens heel mooi hoor
BeantwoordenVerwijderenGetverderrie, ik hou helemaal niet van To. !
BeantwoordenVerwijderenja Walter, dat zal het zijn ;-)
BeantwoordenVerwijderenzie ik nu dat er terug heel wat bijgekomen is maar dat kom ik binnen een uur of 10 wel eens lezen hoor, oogjes vallen toe
Als ik het niet dacht. Ben ik toch weer bij die vieze Pa Tat uitgekomen.
BeantwoordenVerwijderenIk hoop dat To je geen zwarte heeft gegeven.