Makkelijk voelt het al niet, want 'onvrijheid' als deze ben ik niet gewend.
'Anders' blijk ik m'n hele leven al te zijn, maar zo anders is dat eigenlijk ook weer niet!
Of voel jij je altijd 'hetzelfde' als iedereen? Zit je haar hetzelfde, draag je dezelfde kleren, eet je hetzelfde, hou je van hetzelfde als iedereen?
En iemand vragen; meneer, mevrouw..hoe is het met u en wat doet u zoal? Die kleur ogen en dat haar, ze passen goed bij u!
Dank dat ik even met u mocht praten, ik wens u een fijne dag en als ik u nog ergens mee kan helpen...ik doe het graag hoor. (Politie van de toekomst.) 👮
Sience-fiction? Misschien wel of....?
Verder houd ik me goed staande in deze huidige werkelijkheid. Weliswaar niet de jouwe, maar gelukkig gewoon de mijne! Ik voel me ook steeds rijker worden, terwijl het lijkt alsof ik hier steeds geestelijk gestript word. Ja, er wordt op me gelet én....ik doe dat tegenwoordig meer dan ooit, zelf ook.
En dat is bijzonder leerzaam en verrijkend. Want ook zo kan je met deze 'Nieuwe Tijd' omgaan.💜
Dagboek is verhuisd naar de zijlijn. >>
Het is afwachten wat de toekomst in petto heeft....
BeantwoordenVerwijderenamai, dat is iets wat ik persoonlijk niet durf...
BeantwoordenVerwijderenEen @->- voor jou.
Je vergeet één ding, Lutje. Op je blog durf je wél jezelf te zijn én te laten zien! Ik heb en had er grote bewondering voor want jij laat me lachen, jij laat me anders nadenken! 3@@@ voor jou...
Verwijderenmaar wat is anders zijn, iedereen is anders
BeantwoordenVerwijderenzelf heb ik ook nog nooit gedacht 'ik ben net hetzelfde als die of die'
bepaalde gelijkenissen in karakter kan je hebben maar je blijft anders