Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 25 mei 2018

Nacht en Woede.

Bij het woord woede denk je al snel aan iets vreselijks, iets ongezonds en iets waar jezelf het slachtoffer van kunt worden!
Gelukkig denk ik daar al heel lang anders over en heb zelf ondervonden hoe helend het kan werken.

Toch vereist dat een diep inzicht, zelfs iets waar een training voor nodig kan zijn.
Trainingen geef ik niet, ben niet gek!

Omringd door Woede, maar trainingen geeft hij niet 😜
Tijdens deze bizarre opsluiting leer ik ongelooflijk veel. Situaties en mensen tegenkomen, waarvan ik nauwelijks het bestaan afwist
In de nacht....de internet verbinding gedraagt zich als een a-sociale dronkenlap, dus vandaar dat ik het hier maar bij laat, anders verdwijn ik alweer zomaar uit de ether!!!

4 opmerkingen:

  1. ja, als je zo geleefd word zal iedereen zijn geduld wel eens kwijt zijn zeker?
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede morgen Lutje@, gelukkig kan ik er steeds beter mee omgaan en goed voor mezelf opkomen!

      Verwijderen
  2. prachtig portret
    je zou voor minder uit je vel springen, maar dan zullen ze daar dan weer van vinden dat je 'gek' bent

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, je ziet het weer fantastisch!...Ik sta nog steeds voor 100% achter dit portret! Dank je @@@

      Verwijderen