Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 27 mei 2018

Nooit te snel conclusies trekken!

Ongeacht waar het over gaat;
Over systemen
Over religieuze regels 
Over Vrijheid en verplichtingen
En vooral ook niet over mensen!

Doe je dat dan?
Of deed je het misschien te snel?
In ieder geval is het soms erg verleidelijk...

Achteraf kwam mijn 'conclusie' over deze Instelling aan de te late kant!
Vandaar dat ik hier letterlijk ben vast komen te zitten

Eerst het goede nieuws, mijn nieuwe foto'staan erop!
Mijn printer is opnieuw ingesteld, hij bleek het niet meer te doen, vanwege de wifi verbinding!
Die blijkt afhankelijk te zijn van mijn internet provider...
Niet te geloven, want als je die wifi zou aanvragen kunnen ze 'hier' alles zien wat je print en er zelfs kopieën  van uitprinten!
Dat noemen ze dan; de verbinding met de Thuisgroep.
Gelukkig had ik nog een kabeltje liggen voor de rechtstreekse verbinding!

En dan waar het oorspronkelijk over zou gaan;

Zoals je ziet lukt het laden van foto's nu eindelijk.
Maar aan de nieuwe foto's moet nog hard gewerkt worden!


Vandaag nog  maakte ik dit spannende bericht keurig af 😎

Laat ik maar beginnen over; Systemen,
Als je een mens van goed vertrouwen bent kan dit je eerste vergissing zijn.
Neem op voorhand nooit aan dat systemen te vertrouwen zijn, integendeel want ze kunnen juist gebruikt worden om iemand flink te belazeren!


Religieuze regels?
Moet ik het daar nog over hebben?
Ze zijn gebaseerd op leugens, bedrog en manipulatie!
De vrijheid die erdoor gesuggereerd wordt,
blijkt een geestelijke gevangenis te zijn.
Zelfs in sommige culturen ook een lichamelijke.
Zo ook in de westerse cultuur.

Vrijheid en verplichtingen?
Wie eist daar de zeggenschap over?
De Staat?
De godsdienst
of...de rechtspraak???

En dan ons oordeel over anderen;
Het is hun schuld!
Wij zijn beter, eerlijker
en
hebben de enige juiste kleur!

4 opmerkingen:

  1. de conclusie is dus dat foto's plaatsen lukt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, bijna...het moet nog even geperfectioneerd worden. ( ben nou eenmaal snel tevreden, hahaha)

      Verwijderen
  2. Super Walter dat het nu lukt om de foto's te plaatsen,
    ze zijn heel sfeervol, zoals alle foto's van jou hand.
    Ondanks alle ellende die je gehad hebt en waar je nog
    middenin zit kan niemand jou innerlijke warmte en liefde
    van je afpakken, en dat is een grote kracht waardoor ze je
    nooit klein kunnen krijgen. De foto's spreken boekdelen
    voor mij.
    Denk wel dat je peertje nu op moet hoor, haha hij ziet
    er wat vozig uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Josephine, leuk dat je er weer bent. Vreemd genoeg ben je uit mijn bloglijst verdwenen! Hoe dat gekomen is, is me een raadsel.
      de peer is met de muesli en al verdwenen...in mijn maag! :-))

      Verwijderen