Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 18 juli 2018

De creatieve vrijheid?

Hoe werkt dat?



Daar kan ik nauwelijks over schrijven, want die draag ik vanaf mijn geboorte in mijn hart mee!
Hoe kan ik, onder deze omstandigheden überhaupt nog schrijven over vrijheid, nadat ik stap voor stap aan het ontdekken ben dat bijna iedereen vanwege maatschappelijk wangedrag hier is opgesloten!

Woorden schieten mij werkelijk tekort, hoe durft men van de staf mij nog onder ogen te komen!
Sterker nog...men durft steeds minder op mij aan te merken!
Wat een schandalige lafheid van de heren en de dames met 'macht'!
Macht?
Walgelijk en gelukkig;
Ik ben een strijder en geen vechter
en meer boeddhist dan ik ooit nog verder kan worden!

Creatieve vrijheid....
Ik ben absoluut gestopt met 'vragen',
vanaf nu ga ik alleen nog maar 'nemen'.

En wel elke molecuul waar ik gedwongen voor betaal.
Deze onterechte gevangenschap kost me maar liefs
1000 euro per maand!

Het thema van de week is;
Vrijheid!

In die zelf gecreeërde vrijheid heb ik gisterochtend
per e-mail eerst wat broodnodige handelingen verricht.
Daarna ben ik op het 'kasplaatsje' wat gaan studeren in de zon.
Ik bestudeer het boek van Valentin Wember.
De wil tot vrijheid.
Uitgeverij Vrij Geestesleven.

Het kwam als 'uit de hemel gevallen', op mijn Weg...mijn Pad.

In de middag ga ik de tuinaquarel ter plekke voltooien.

"Maar meneer Kas...het gaat toch goed met u?"
Juist, en dat is precies de reden dat ik, met de nodige vergoedingen, zo snel mogelijk hier weg moet!

Vrijheid.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten