Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 19 juli 2018

De waanzin van de vermeende macht!



Kom ik terug van mijn eerste middag weer fijn schilderen op de Werkplaats,
word ik geroepen door de 30 kilo te zware nieuwe fysio therapeut of ik een testje wil komen doen!
Het moet niet gekker worden hier...moest bijna overgeven.
Een testje?
Zeker of ik al de gekke koeienziekte had!

Ben overigens druk bezig met het testen van de zogenaamde top hier.
Tot op heden blijkt iedereen ongeschikt voor zijn of haar functie.

O ja, namen noemen doe ik nu niet.
Dat gaat pas later gebeuren...


2 opmerkingen:

  1. Ha, ha. 30 kilo te zware. heb je geweigerd? Wat zei hij toen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk heb ik hem enkel aangesproken op zijn gedrag en dat ik deze onzin niet meer pik...Hij pruttelde nog wat door...##

      Verwijderen