Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 14 juli 2018

The Magic Moment. (gisteren)



Foto, in de nacht gemaakt.

Elke vrijdagmiddag komt ze hier als vrijwilligster om een 'bewoner' te helpen
met het ophalen van de gearriveerde medicijnen, enz..
Inmiddels kan ik haar een goede vriendin noemen, een prachtige donkere dame!
Omdat ik aardig bruin geworden ben vergelijken we soms, al grappend onze armen.
Haha, zij wint nog steeds, maar het gaat de goede kant op, want zonnen doe ik nog elke dag!

De ene keer worden het eenvoudige korte gesprekjes (soms wederzijds voorzien van aardige presentjes) en soms is er het spirituele aan de beurt.
Geen van beide zijn we hierin zwevers, gewoon down to earth.

Maar gisteren liep het anders...
Eigenlijk bij toeval vertelde ik haar van mijn nachtelijke ingevingen, meestal komen die rond
3 uur 's nachts.
Toen vertelde ze mij iets wat ik niet wist, want 3 uur 'snachts is een speciale tijd voor ingevingen...
Ook zij had deze!
Eindelijk durfden en konden wij deze delen... ik kreeg er werkelijk kippevel van, want die van haar waren zeer indrukwekkend!
Zou ze hier graag vertellen, maar we hebben besloten die tussen ons te houden...
Heel bijzonder, ons contact....echt heel bijzonder.

Vandaag ga ik, rond 10:30 eens trachten om in de grote tuin te gaan aquarelleren...
Ben benieuwd.

'U hoort nog van ons'....

👬👭👫😊




Geen opmerkingen:

Een reactie posten