Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 20 juli 2018

Vrijheid in de Liefde?


Vertel eens, waar denk je dan het eerste aan?
Zal ik mijn gedachte dan maar eens verklappen??

Ik denk aan grenzeloze sex met wie je ook wilt en met hoeveel tegelijk je ook wilt!

Schrok je van me?

😆Dit was naturlijk maar een grapje om je even op het verkeerde been te zetten!
Ach, ik ben nou eenmaal een kind van de zestiger jaren...

Toch een redelijk moeilijk onderwerp om iets zinnigs over te zeggen,
maar ik ga het proberen;

Liefde, wat is dat eigenlijk?
Je medemens liefhebben, gewoon zoals hij of zij is.
Iemand in vrijheid die liefde te durven bekennen;
Ik geef om je, mijn hart is bij je.

Liefhebben zonder valse schaamte
dat is Vrijheid in de liefde betrachten.

Maar ook je eventuele teleurstellingen weer terug te kunnen voeren,
in vrijheid,
naar liefhebben.
(deze laatste kan heel moeilijk zijn!)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten