Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 8 augustus 2018

Belangrijk verzoek!

Voor iedereen die het leuk vindt om mij een persoonlijk briefje of kaart te sturen, bij deze mijn huidige postadres;

mijn mobiele nummer; 0633417760
Voor een persoonlijk gesprekje of een ondersteunend woord.
Slingedael zorgcentrum.
Slinge 901
3086 EZ Rotterdam
afd. Carnisse 1. Walter Kas tel. van hier; 010 2931555

6 opmerkingen:

  1. ik was zelf een weekje uit na een operatie en ik lees dit hier....
    ik w8 wel af tot je er weer bent!
    tot gauw
    (ik ben er weer) en ik wens je een fijn weekend en hier is Een @->- voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb Walter net aan de telefoon gehad, alles is goed met hem. Inderdaad internet afgesloten maar hij komt terug. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om dit te lezen Kagib, het is allemaal wat vreemd maar
    goed om te lezen dat er weer internet verbinding komt, en ook
    hoop ik dat het niet al te lang gaat duren voor je Walter.

    BeantwoordenVerwijderen