Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 18 augustus 2018

Geen gewoon slaapbericht!



Deze dag was een prima dag!
De boeddha die boven mijn bed hing krijgt een nieuwe, speciale bestemming...
En aan die prachtige oude man heb ik een cadeau gegeven.
Hij was er heel erg blij mee...die oude tekening van mij van ver voordat ik hem kende...
Dan wel een fotocopie, want de echte zou een beetje een over de top cadeau zijn geweest!
Hij blij, ik blij!

En...ik ben weer tekeer gegaan in mijn kamer!
De proef opstelling voor waar, wanneer en wat dan ook!

De 'welterusten' foto.




5 opmerkingen:

  1. Slaap lekker! Je hebt je papieren en meer opgeruimd ... Dat kan niet anders dan opgeruimde dromen geven deze nacht. TC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig, Walter! De eenvoudigste manier om blij te worden is anderen blij te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat werkt altijd het beste, Terrence! En dank voor je compli. :-)

      Verwijderen
  3. Beetje bij beetje afscheid nemen. Je hebt er een bloedhekel aan gehad en nu je op het punt staat te verhuizen komen er vast tegenstrijdige gevoelens. Want er waren ook lieve mensen zoals de oude man. Mooi cadeau, voor een lief mens.

    BeantwoordenVerwijderen