Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 20 augustus 2018

Hij-serie; Orlando in het klooster.





Deze schrijver begint gewoon in het klooster, samen met Orlando kijkend naar wat er allemaal gebeurt!

Het klooster bevond zich in een bosrijke omgeving te Friesland en gelukkig had ik mijn gewone kloffie aan, stel je voor...hahaha!
Maar tot mijn grote verrassing was de man die mij ontving gekleed in een mosgroene outfit en bijna als excuus vertelde hij me  met een grote glimlach;
Ik ben gewoon één van de vaste monniken hier hoor, schrik maar niet van mijn kleding!

Mijn kamer bleek toch iets groter dan ik verwacht had, had meer een kloostercel verwacht.
Er zat zelf een uitgang naar de tuin in!
Om 18: 00 uur dineren we...ik hoop u daar weer te treffen. U kunt er gelijk kennis maken met de anderen en iets over onze regels horen.
Die vallen reuze mee hoor!
Het enige is 'niet roken' en alcohol alleen nuttigen in gezelschap.
Gaat u zich gerust even ontspannen op u kamer en...even uw boeltje inruimem
Tot vanavond!

Dacht zelfs even dat ie me zou gaan zoenen....gelukkig niet, hihihi.
Mjn kamer rook naar...klooster! Erg apart dus, een soort wierooklucht.
En....er brandde een kaars...
Vind je het gek dat ik mij meteen op mijn gemak voelde?
Oeps, moest spontaan naar het toilet, gelukkig waren er douche en toilet in mijn kamer.
Snel, want straks doe ik het nog in mijn broek!
Tot volgende keer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten