Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 21 augustus 2018

Vandaag zal ik toch eens graag mijn bezigheden vermelden!


Dit wordt mijn zelfgemaakte lunch.
Het eten van hier doet nou eenmaal geen recht aan een bewust levend mens.


Natuurlijk als een soort ingesloten bericht, vanwege de noodzaak op recht!

Waar ik vandaag mee bezig ben is;
Daarnet een e-mail verstuurd aangaande het mij ooit opgedrongen geldbeheer,
voorheen Rotonde, nu Veritas.
Het gaat om een bedrag van 460 euro dat daar voor mij opzij is gezet in verband met onvoorziene kosten.
In dit geval blijkt het mijn verhuizing te zijn!

Straks een brief samenstellen voor de SPH, Marjon Lutz
met wie ik samen mijn nieuwe verblijf gezien heb.
Zowel zij als ik waren daar zeer enthousiast over!
Zo ook de dame die voor mijn flat beschikbaar zal kunnen zijn als zorgkundige.
Alleen de papieren moeten nog 'even' in orde gebracht worden...
Daarover zal ik mijn volgers later uitgebreid inlichten!

Overigens mijn dank aan een goede vriend die ervoor gezorgd heeft dat ik weer gewoon een vrij internet tot mijn beschikking heb.
Geen achter-lijke censuur meer dus.

Tot slot een brief aan de dames van de WP 
waar ik reeds vandaag mee zal moeten stoppen Daar heb ik werkelijk, dankzij hun inzet, met plezier gewerkt.
Op donderdag 30 augustus vindt er hier een tentoonstelling plaats, waarbij ook mijn werk zal hangen.
Die gelegenheid zal ik dan gelijk gebruiken om deze dames te bedanken!

Tot zover een verslag van mijn bezigheden voor deze dag.
Later meer hierover natuurlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten