Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 3 september 2018

De waakzame Spijker uit bed.



Ben weer zeer spiritueel aan het fotograferen geslagen!



Al sinds tijden had ik het door;
je moet hier nooit iets geloven wat je wordt toegezegd!

Oeps, gaat die andere locatie dan niet door/
Natuurlijk gaat die door, anders verandert deze Spijker in
een nagel aan hun doodskist hier!

Vandaag stelde de nieuwe waarneemster van de SPH zich aan mij voor.
Ik ken haar alleen via onheilsmeldingen.
Zoals het afpakken van mijn internet. want...
door die wet op privacy zou je geen namen mogen noemen!

Ai, ze blijken totaal niets over de werkelijke toedracht van die wet te weten.
Wat in ieder geval NOOIT mag, is eigen rechter te gaan spelen.

Genoeg over deze kwaadaardigheid.
Zeer binnenkort komt die leuke dame van de Savelberg hier kijken.
Ik zie er naar uit!
Wat me wel weer enorn opviel bij de nieuwe waarneemster hier, zoals
gewoonlijk werd de ene na de andere slag om de arm gehouden.

Inmiddels is deze Spijker zeer waakzaam en zelfs wantrouwend geworden!
Waakzaam zijn heb ik hier geleerd en dat wantrouwende hoop ik weer snel af te leren!
Bah!

🙏


2 opmerkingen:

  1. Wees op je hoede. Wees voorzichtig. Wees slim. Maar confronteer. En krijg je recht. Hoop zo dat die nieuwe woonomgeving doorgaat. Sterkte Walter.

    BeantwoordenVerwijderen