Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 september 2018

Maandag, en ik begin weer met m'n...



Ga vandaag maar beter niet op de fiets!


Maar eerst eens vroeg opstaan, zo rond een uur of 4.
Daarna langzaam ontwaken en m'n oefeningen doen.
Mijn ingeweekte muesli naar binnen werken
en mijn humeur optimaal maken!
(G) een fluitje van een cent!
Om 6:30 weer in de gemeenschappelijke benedenruimte
gaan studeren en....
zien wie en wat er komt!
Zodra ik het zat ben, hobbel ik weer naar boven
en vraag ik mij wederom af;
Zal ik mee ontbijten of niet?

Het belooft zoals altijd
een geweldige dag te worden!

Tip voor de bezoeker;
Reageer maar met:
Walter, het wordt een geweldige dag!

Dan reageer ik met;
Hartelijk dank, ook voor jou!

😉


2 opmerkingen:

  1. na die muesli ga je dat een hele dag volhouden
    en zo vroeg studeren, mijn hoofd staat er dan nog niet naar...
    Bij mij hoef je niet te reageren, ik ga dat niet typen, maar hier is
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In de vroege ochtend ben ik op z'n helderst en ga nu gelijk bij je reageren! Hihihi... @@@

      Verwijderen