Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 8 oktober 2018

De koffie-pauze bekentenis.



Daar links, achter mijn ezel ben ik koffie aan het zetten..


Dat ik anders blog dan ik ooit deed, dat ben ik me op zich bewust.
Het is op dit moment in mijn leven de enige manier waarop ik me nog kan uitdrukken...
Toch is er iets dat eigenlijk nooit echt veranderd, want ik schrijf zoals ik schilder
en ik verwoord mijn situatie op diezelfde manier...

Wat ga ik dan deze week doen en hoe ga ik deze belachelijke situatie verder aanpakken?
Op de manier die niet altijd te verwoorden is of uit te leggen...
In ieder geval niet op mijn Spijkerbed!
Loslaten en overgeven aan het leven.
Anders kan ik dit nou eenmaal niet uitleggen.
(Als blogger dan wel te verstaan)

Gelukkig, nu is er koffie!
En thee, voor hen die geen koffie drinkers zijn...
😉



1 opmerking:

  1. gelukkig is er koffie en gelukkig kan jij je zo goed uitdrukken in woorden
    zo kan je je zorgen van je afschrijven

    BeantwoordenVerwijderen