Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 15 oktober 2018

De koffie...Pauze! En over 'eten'.



Als ik dit schrijf zit ik reeds aan de koffie, en dat terwijl ik bezig ben aan mijn bizarre ontbijt!
Het was een spontane ingeving, want hoe kon je nou je lichaam en geest eens op een andere manier reinigen?
Dampend naar de gember en knoflook verklapt ik jou mijn geheim.😉

Al een paar dagen ontbijt ik als volgt;
Een kom met wat yoghurt, handje vol rozijnen, 2 verse tenen geperste knoflook, flink wat vers geraspte gemberwortel, appel in blokjes gesneden, beetje olijfolie en tot slot een flinke schep kaneel!

Natuurlijk wist ik op zich wel wat ik deed, maar dat het zo intens zou werken?
En al binnen een paar dagen..Je kunt het gerust een natuurlijk medicijn noemen.
Dankzij Création komt dit woord steeds bovendrijven;
Het werkt als een tierelier!

Als je nou gaat vragen;

Smaakt het wel lekker?
Na de eerste 3 happen..Ja, zelfs dat!




4 opmerkingen:

  1. Heel apart, Walter! Dat ga ik eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Kwaad kan het in ieder geval niet, maar voor mij werkt het goed.
      Vandaar een warme groet! ;-)

      Verwijderen
  2. en is dat alles dat je dan eet op een dag?
    k zou slecht worden van flauwte, nadat ik slecht werd van yoghurt met knoflook :-) dat lijkt mij maar niks

    BeantwoordenVerwijderen