Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 30 oktober 2018

Een superslechte dag had ik!



Elke dag werk ik er keihard aan...
van niets eraan doen en loslaten tot en met aardig zijn of afstandelijk.
Aktief zijn of gaan slapen en even alles vergeten..Creatief of passief zijn, wel mee-eten, niet mee-eten.
En op dit moment prop ik mij wezenloos vol met rijstwafels met pindakaas en hagelslag tot en met gemberjam.
Slecht voel ik me hier, maar niet 'dood', integendeel...meer levend dan er in welk spiritueel boek ook beschreven kan worden!
Het gekke is..ik blijf constant bezig en ik rust vaak.
Alles draagt bij aan een steeds weer verder 'ontwaken', net als de plotselinge dood van XXX....
Ik prop me steeds verder vol en het is bijna 22:00 uur.

Twee uur geleden op mijn dieptepunt ging ineens m'n phone, ik had er zo'n ouderwets belgeluid op gezet...tring, tring, tring....
Het was mijn broer, het leek bijna telepathie...zonder mijn situatie van het NU te kennen vertelde hij me dat hij goed nieuws heeft, dit keer tastbaar, via een e-mail die hij mij vanavond laat zal toesturen.

Het wordt pas dit weekend dat ik op mijn blog terug zal zijn.






6 opmerkingen:

  1. met goed nieuws ga je goed kunnen slapen :o)
    tot....
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, erg goed Lutje...en een flinke dosis nieuwe energie opgedaan! Ook mede dankzij bloggers zoals jij...Je weet het, maar evengoed mijn dank! Beetje vroeg maar van hieruit vast een goed weekend gewenst! @@@

      Verwijderen
    2. de stiltedag is weer voorbij, waar blijf je ;-)
      Een @->- voor jou.

      Verwijderen
    3. Kan bijna niet wachten, Lutje! Zaterdag ben ik er gewoon weer en was zo 'verstandig om mijn berichten beter voor te bereiden!
      Je zal het niet geloven, vanmorgen werd ik hier wederom bedreigd!
      Door zie z.g. stafmedewerkster...Triest hoor, dat iemand zichzelf weer keer op keer voor schut zet!!!

      Verwijderen
  2. en telkens als je diep zit is daar plots een lichtpuntje
    je ondergaat het goed Walter, velen hadden opgegeven, zich er bij neergelegd, je bent blijven strijden, 'iets' hielp je
    zelf zou ik het niet gekunnen hebben, maar dan is een mens soms toch sterker dan je denkt te zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet bijna zeker dat ook jij sterk zou zijn, An! @@@

    BeantwoordenVerwijderen