Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 18 oktober 2018

Goede morgen! (Ben d'r nog stil van (-_-)





Tja, gisteren zowaar weer eens écht de Stilte-dag opgepikt...
Maar het gekke is dan wel dat het van alles met je doet!
Althans voor mij werkt dat zo.

Toch heb ik het behoorlijk 'Stil' kunnen houden.
Erg vreemd dat er van alles in me gebeurde,
maar dat ik toch stiller van binnen werd!

Yesss, zolang het werkt, hou ik 'm weer in ere.
Gewoon op woensdag.

Tijdens mijn ochtend-blog gebed sluit ik meestal af met;

Een heel fijne dag gewenst!

Bij 'meer lezen' vertel ik er...meer over!





Heb me gisteren weer heerlijk bezig gehouden met mijn
ikebana kindjes 

Verder heb ik flink uitgeslapen en was daardoor vergeten dat woensdag
 mijn corvee-dag is.
Dus bonkte de slechthorende medebewoner als een bezetene op mijn deur...
Tja wakker was ik al lang.
Ontbijten en lunchen heb ik daarna heerlijk 'stil'op mijn 
kamer gedaan.
De middag besteedde ik aan een
parkwandeling.
Mijn Pana mocht mee.
😎

2 opmerkingen:

  1. zo'n rustig dagje is heerlijk, maar het mag niet alle dagen zijn
    Zelf ga ik meestal fietsen
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, liever niet alle dagen, want werken met plezier doet een mens ook enorm goed! Fietsen, wandelen...ja gelukkig zijn er veel dingen om door te ontspannen. Hihi, vaak doe ik het door even op jouw blog te lezen,
    @@@ Voor jou! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen