Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 12 oktober 2018

History zonder Hystery...




Wanneer begon ik met bloggen?
Alweer ruim 10 jaar geleden en achteraf bleek het een grote ontdekking voor me te zijn.
Je kan er nagenoeg alles in kwijt!
Het leek mij eens zinnig om te kijken waar ik in die jaren allemaal over geblogd heb...
Wat een gedrevenheid had ik al vanaf het begin!
Als je altijd recht vanuit je hart schrijft, dan blijken oude berichten werkelijk tijdloos te zijn.

Een wonder dat je na 10 jaar nog steeds iets met je eigen inzichten kan doen.
Sommige verbazen me nog steeds...

Op dit moment zit ik aan de verse muntthee
Die plantjes die ik ooit zelf gestekt heb, doen het fantastisch!
Vanwege dit 'zuiveringsdieet' gebruik ik nu dextropuur als zoetmaker...
Smaakt prima en is heel anders zoet dan suiker of honing.


2 opmerkingen:

  1. Leuk om nog eens terug te kijken, he? Fijn weekend, Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 10 jaar, dat kan al tellen
    daar drink ik een munttheetje op, santé
    volgend jaar zit ik ook aan 10 jaar, onvoorstelbaar

    BeantwoordenVerwijderen