Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 3 oktober 2018

Leven op een onbewoond eiland, zo voelt dat!





Maar natuurlijk leef ik onverschrokken door...inmiddels maling aan alles en iedereen hier.
Gewoon dwars door alles heen, méér dan mezelf zijn.
Hoe lang blijft deze 'inrichting' zichzelf nog voor schut zetten?

Dat wat ze doen krijgen ze dubbel en dwars terug!

Er schijnt zelfs iets soortgelijks in de Bijbel te staan...

Het wachten is op het verlossende woord;

De datum dat ik naar de Savelberghof kan vertrekken...

Overigens wordt het boek hierover al geschreven...

Heel apart en niet te vergelijken met de Hij-serie of het geweldige en ondersteunende boek van Kagib, Tijd voor de Sleutel.
Binnenkort weer een vervolg van mijn bespreking over zijn boek.
Dan wel op Werkwijze!

Deze ochtend was ik begonnen met; Iets aanschaffen...en er misschien op terugkomen?
Over het niet gaan studeren beneden moest ik nog wel even nadenken.
Gelukkig heb ik dat niet gedaan...even afstand nemen leek me goed.
En dat was het ook, want het heeft veel bij me losgemaakt!
O.a. hoe goed het voelt om een ogenschijnlijke eenzame strijd te voeren..
Het sterkt de geest enorm, daar kan niets tegen op!
Zo kan een levensovertuiging die niet gestoeld is op godsdienst of religie werkelijk wonderen doen!

En natuurlijk ben ik altijd blij met ondersteunende reacties.
Dank!
🙏


Geen opmerkingen:

Een reactie posten