Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 25 oktober 2018

Maar hoe bizar ook, het leven ging door...

💁
Mijn bezoek aan het Ikazia ziekenhuis was weer beneden alle peil!
Gelukkig had ik 'nee' gezegd om via Slingedael begeleidt te worden, dat was me al eens eerder gebeurd en ik weet dat ik met dit soort zaken veel beter kan omgaan dan dat de S. dat doet!
Gebracht werd ik wel door een daarvoor bedoelde taxi.
Aangekomen was het weer hetzelfde liedje...ik hoorde een écht rijbewijs bij mij te hebben en géén copie!
En dat weet die tekortschietende Leliezorggroep allang!
Zij verdommen gewoon om dat zoekgemaakte (door hén) rijbewijs in orde te laten maken!
Noem het maar de arrogantie van de achterbakse zorginstantie!
Maar goed, de dames achter de balie hebben hun best gedaan en uiteindelijk kreeg ik een nieuwe ziekenhuis pas...

Dit was nog slechts een korte inleiding voor de werkelijke waanzin!


Alweer zo'n arrogante ( en veel te dikke ) arts die mij gelijk een operatie aan wilde praten...
Van overleggen had deze dikkerd nog nooit gehoord...
Overigens tijdens het onderzoek drukte hij mijn liesbreuk terug alsof hij een slager was met veel te lange nagels!
Jakkes het verhaal wordt me iets te lang..
Heb hem duidelijk gemaakt dat ik gewoon op Gouda ga wachten.
Ben nu echt te moe om er een foto bij te plaatsen.
Morgen beter!

😷

Geen opmerkingen:

Een reactie posten