Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 9 oktober 2018

Mijn zoon, broer en een goede vriend...

Ondank hun advies om juist nu door te gaan met mijn openlijke manier van uitten over deze situtie
ga ik toch over op een kleine manier van bescherming zoeken...










Een onhoudbare situatie is het geworden, juist ondanks het feit dat ik eindelijk werkelijke steun heb!
Hen is eindelijk de oplichterij die hier plaats vindt duidelijk, niet te geloven eigenlijk dat het nu al 3 jaar duurt!
Was het wel goed om nooit te klagen of te mopperen over hoe ik al 2 jaar in een depressie zat!
Ze niet lastig willen vallen, en dat tewijl ik al een tijd niemand meer had die zich werkelijk om mij bekommerde.

Maar juist door dit soort hulp moet ik sterker dan ooit zijn!
Wat zal ik hier ins hemelsnaam over schrijven als ik nu alweer het advies krijg om niets te laten merken van hoe zij voor me aant het werk zijn!

En toch heb ik ze gevraagd om het niet op die manier te doen, laat mij nog 3 weken vertrouwen dat ze hier aan het doen zijn wat ze beloven!
Natuurlijk ben ik het met ze eens; dit mag niet zo doorgaan, hoe lang blijf jij nog geloven in dit bedrog..
De rollen lijken ineens op een vreemde manier te zijn omgedraaid...nu ineens zien zij wat er hier aan de hand is en hoe corrupt en leugenachtig dit systeem hier is!
Nu pas, terwijl ik zelf doodmoe ben door deze absurde strijd.

Hun ogen gingen pas open toen bleek dat ik niks op papier in mijn handen kreeg.
Zij waren ervan overtuigd dat er dingen voor mij op papier waren gezet!
Nu blijkt dat dat helemaal niet het geval is en nu zij zelf hebben uitgezocht dat er hier bijna alles onrechtmatig geschied is, pas nu worden zij wakker en gaan ze de strijd aan.

Vanavond heb ik telefonisch al gevraagd...geef mij nog 3 weken de tijd om toch te vertrouwen dat het goed komt!
Vooral nu zij er zelf achterkomen dat het hier om leugens en bedrog gaat, nu willen ze ineens die strijd aangaan.
Want natuurlijk is het niet de Savelberg die niet mee zou werken, maar proberen ze vanuit hier de boel te rekken en te saboteren opdat hun manier van handelen niet aan de gote klok zal komen te hangen!
Maar dat had ik allang door toen mijn broer en zoon zich afvroegen waarom Slingedael\Leliezorggroep mij niet liever kwijt dan rijk waren!
En nu pas ziet de goede vriend in dat er dingen niet kloppen, niet door de beugel kunnen.

Toch blijf ik 'vrolijk'doorbloggen en mijn leven leiden vanuit wie ik werkelijk ben.

Dat ik doodmoe ben door dit hele gebeuren mag voor mij geen belemmering zijn.


Ik kan nu even niets anders doen dan, wat ik eerder al gezegd heb, het helemaal los te laten en het uit handen te geven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten