Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 24 oktober 2018

Om en om is te doen. Stilte-dag?




Vandaag krijg ik weer mijn aangevraagde 100 euro van eigen geld!
En dat moest ik natuurlijk gisteren en eergisteren al regelen.
Even naar de giro lopen om te pinnen, dat was een stuk makkelijker
Vandaar de term 'om en om'.
Ook heb ik gister een e-mail aan mijn broer verstuurd, hij gaat mij helpen in deze bizarre situatie.

Dus vandaag zoek ik weer de Stilte op...
Als je je werkelijk constant ergens doorheen moet worstelen is een dag stilte onmisbaar.
Was zelfs even vergeten dat woensdag mijn Stilte-dag is!
Komt dat even goed uit!

Om en om, want morgen heb ik een afspraak vanwege mijn liesbreuk...
Een operatie die ik, na het kijken van Radar in ieder geval NIET laat doen.

Daar wacht ik in ieder geval mee totdat ik weer terug in Gouda ben!
Ach, ik vind het best als er even een expert naar kijkt...

Hoop maar dat het geen pervert is die in mijn ballen gaat knijpen en aan sexuele int-imitatie gaat doen!

Grapje!!

😅
Tot morgen!
 En zeer fijne 
Silte momenten gewenst!

🙏


3 opmerkingen:

  1. met deze gedachten heb je inderdaad stilte nodig:o)
    geniet van je dag
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het komt allemaal, hoe dan ook, wel een keer goed! Dank je Lutje @@@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stilte is regelmatig nodig, dat heb ik ook
    toch goed dat je even met die liesbreuk op controle gaat
    een oom heeft dat meerdere jaren geleden ook moeten laten doen, t was meer dan nodig want die kroop over de grond van de pijn

    BeantwoordenVerwijderen