Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 3 november 2018

De Samenwerking is niet altijd vanzelfsprekend.

En gelijk ben ikzelf ook geïnspireerd aan de slag gegaan!
Het was een bijzondere vriendelijke glazenwasser...

Daar ben ik weer!
De pauze die ik genomen heb was werkelijk een beslissing die genomen werd via
HART en VERSTAND. Zeg maar gerust de samenwerking tússen, want vanzelf gaat dat niet...
En die 'pauze' heeft me enorm goed gedaan....was gewoon even nodig!


Er is veel gebeurd, maar dat is hier altijd zo!
😉

Neem nou de samenwerking met mijn broer...
en ook dat is niet altijd vanzelfsprekend, maar juist dankzij het feit dat we elkaar kunnen nemen zoals we zijn, doet wonderen!
Via en dankzij hem heb ik eindelijk iets op schrift over mijn 'verhuizing'.
De zwart op wit bevestiging, die steeds maar niet kwam, en dat al vanaf 9 augustus van dit jaar!
hieronder; my secret garden.





Het is nu donderdagochtend 1-11-2018, 8:35 uur...
Zojuist stond de 'sommeerdame' voor mijn neus...
Te triest om te beschrijven, maar ik hou het kort;
Zij 'sommeerde' mij om alle namen en foto's van mensen hier te verwijderen.
Tevens 'sommeerde'ze mij alle namen te verwijderen!
En hoeveel tijd ik daarvoor nodig had!
Aangezien zij vermoedelijk weet dat dit niet op deze manier hoort te geschieden, maar gewoon via een gerechtelijke aanklacht, mocht ik van haar (!) de namen vervangen door kruisjes...
Natuurlijk deed zij dit vanuit haar blijkbaar persoonlijke gewetenloosheid.
Tja, die mensen zijn er inderdaad ook!

Dat wordt een leuke bezigheid, mijn eigen stukjes gaan censureren...gesommeerd door de rechteloosheid en de gewetenloosheid!
Haar naam zal verdwijnen en vervangen worden door iets dat goed bij hen past...

Dus het overlijdensbericht van de goede ziel, moet ook gecensureerd worden, zijn naam en foto 
MOETEN  verwijderd worden....


Dit kwam er dus even tussendoor vanwege haar inbreuk op mijn privacy!

Grappig, dat dit stukje opvoorhand al de titel had;
De Samenwerking is niet altijd vanzelfsprekend.



Tot straks en vast een zeer fijne dag gewenst!


🙏


4 opmerkingen:

  1. ja, hoe dat werkt weet ik ook niet, maar er zaten misschien nog andere huurders in, het in orde zetten, soms moet je gewoon geduld hebben....
    Ik wens je een fijn weekend en hier is een
    @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stond reeds leeg op 9 aug. Maar het komt goed...Heb geen haast meer. @@@

      Verwijderen
  2. Jee, Walter. Wat naar dat je dit allemaal moet meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen