Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 27 november 2018

Hallo...bent u de Heilige Geest?


De nachtgeest kwam toch langs en liet mij foto's maken!

Het is weer bijna 3 uur in de nacht, vaak komt hij dan tot me,,
Of is het misschien in me of over me?
Hij is trouwens niet altijd meteen voelbaar, dat heeft soms tijd nodig...

Door die slaap oefening werd ik wat onrustig, het bleek toch een strijd te worden tussen de Angst en de Liefde!
Uiteindelijk viel ik vrij plotseling in slaap, ondanks dat de slaap-oefening wel enige angst-zorgen in mij wakker maakte.
Zoals; Stel dat morgenochtend mijn internet het inderdaad niet meer doet!
Maar hij blijkt het in ieder geval nu nog te doen...

Mijn ontbijt bleek al eetbaar te zijn, de voorgeweekte muesli, dus ik eet al...
Zal ik me morgenochtend dan toch maar weer eens gaan wegen?
Ach, dat besluit ik morgenochtend wel....

De heilige Geest houdt zich wel erg stil, dus ga ik maar weer naar bed...
Op Werkwijze las ik net over de bijna-kus...
En daar staat nu echt even mijn hoofd niet naar!
Hup, m'n bed in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten