Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 17 november 2018

Is dit weer één van mijn grapjes?



Ten eerste, humor hebben is zéér belangrijk en hoort liever niet ten kostte van anderen te gaan.
Kritisch naar de dingen durven kijken én benoemen kan soms kwetsbaar aanvoelen.
Maar zo werkt dat nou eenmaal, zodra je de nek te ver uitsteekt, voel je de zwaarden al langs de oren zoeven!
Nu de grootste humor van dit moment;
Mijn tekst verbeteraar staat niet meer aan!
Dat maakt het schrijven een stukje vermoeiender, maar tegelijk ook bewuster...
Toch zal ik t.z.t. deze weer trachten in te schakelen.
Want makkelijk was het wel!

🙆

4 opmerkingen:

  1. Nou ja je grootste humor, hihi niet dus.............
    Gebruik je Google Chrome Walter???

    1) Zo ja dan ga je in Chrome naar "Instellingen"
    2) Klik onderaan de pagina die je voor je hebt op "Geavanceerd"
    3) Scrol nu naar "Talen" daar is het in te schakelen.
    Hoop dat je hier iets aan hebt, successssss

    Groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Josephine, ik ga er morgen meteen werk van maken!

      Verwijderen
    2. Ai, helaas ontdek ik het woord 'Geavanceerd' hier niet bij 'instellingen'.

      Verwijderen
  2. Dit is echt vreemd Walter, heb nog op internet gekeken
    of dat vaker voorkomt maar zie het tot nu toe nergens beschreven.
    Onder geavanceerd staan nog heel veel optie's die je kunt
    instellen en die zijn voor jou dus niet bereikbaar???

    Je hebt toch wel eerst op de drie puntjes rechtsboven bij Chrome geklikt
    en vervolgens in de drop down op het woordje Instellingen geklikt hé,
    op de pagina die je dan te zien krijgt moet helemaal onderaan toch echt
    Geavanceerd te lezen staan, en anders begrijp ik er helemaal niets van
    waarom dat bij jou niet zo zou zijn?????

    @@@

    BeantwoordenVerwijderen