Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 19 november 2018

Voor hen die daadwerkelijk geïnteresserd zijn, het volgende;

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik hier naar toe gebracht door mijn huisarts dhr vd Meij, met als bedoeling dat ik tijdelijk ondersteund zou worden om 'even' niet alleen te hoeven zijn.

Dat tijdelijk is inmiddels uitgegroeid tot onder dwang vastgehouden zijn! Inmiddels dus al 3 jaar!
Het volgende is namelijk onrechtmatig uitgevoerd, zij hebben, zonder rechtelijke machtiging, mijn geld gewoon laten beheren door Veritas! ( Toen nog Rotonde geheten).
Er is namelijk aantoonbaar, nooit een rechter aan te pas gekomen!

Lees maar eens zelf na waar Veritas voor staat!

Veritas. 

Hier kan iedereen daar gelijk uit opmaken dat mijn inkomen onrechtmatig wordt 'vastgehouden'! Want beheren is in mijn geval absoluut niet nodig, sterker nog, het mag bijna als een onrechtmatig handelen gezien worden!
Iets waar Humanitas ( die hier nu mee samenwerkt) nooit bij betrokken zou willen worden.

Dank voor jullie aandacht en oprechte betrokkenheid.

En natuurlijk hoop ik dat de medewerkers van Slingedael/ Leliezorggroep dit ook zullen lezen.
Ik weet namelijk uit zeer betrouwbare bron dat dit blog ook regelmatig door hen bezocht wordt!



Slingedael.
En de vrijheid van meningsuiting...
En weten zij wel wat de rechten vande mens inhouden?

👮

3 opmerkingen:

  1. op een keer was je gewoon weg , niemand wist : waar is walter?
    . Veel heb ik er aan gedacht
    . en plots na meer dan 2 jaar was je er weer,
    dat werd tijd!, maar nu weet ik waarom,
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelofelijk, Walter. Met de hulp van je broer is dus een zgn. budgetbeheer bij Veritas ook vrij opzegbaar.
    Het schijnt dus een soort strategie te zijn van Slingedael om personen zo lang mogelijk daar te huisvesten, omdat het (hoogstwaarschijnlijk) gelijk staat aan = hoe langer mensen hier verblijven, hoe langer ons werk/onze banen verzekerd zijn. .... Verschrikkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat even werd wel heel erg lang
    als je even hulp nodig had dan hadden ze je beter enkele maanden laten opnemen in een ouderentehuis, weet niet of dat kan bij jullie, maar hier dus wel
    alles afnemen van je is schandalig

    BeantwoordenVerwijderen