Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 27 november 2018

Voorzieningen treffen voor je 'ouwe dag'?



Wow, nee dank u...
Je inkomen in dienst stellen voor tijden die nooit zullen komen?
Letterlijk gezien leven we altijd in het Nu, denken aan morgen en plannen maken?
Ach,waarom niet!

We zijn pas dood als we dood zijn en aan ziek zijn kan gewerkt worden, of je nou jong of oud bent...
Zoals heel vaak werd ik door een blog, dat van Geri, Kleurrijk weer herinnerd aan iets dat mijn geest elke keer weer energie geeft'
'Gekleurd licht'.
Kitscherig is dat al een tijdje niet meer, technisch gezien is dat tot een bestaand 'wonder' geworden!
En ik vind het een fantastische uitvinding, want kleuren doen mijn hart en ziel enorm goed.

Maar wat zijn mijn plannen dan?
Gewoon doorgaan met er zijn voor mijn medemens en doen wat er binnen mijn mogelijkheden valt.
Als rijper mens heb je er namelijk veel meer bij gekregen!

Maar dit keer heb ik wel geleerd er vooral ook voor mezelf te zijn!
Door dat te vergeten ben ik in deze instelling terecht gekomen,een instelling waar ik hard aan ga werken, heel hard.
Want alleen dan snijdt het mes aan 2 kanten.

Kom laten we maar een bakkie, kopje of tas van het een of ander nemen
en samen proosten op een kleurrijke toekomst!



2 opmerkingen:

  1. mja een appeltje voor de dorst sparen kan wel interessant zijn
    aan ziek zijn kan gewerkt worden maar vaak heb je dan net dat appeltje nodig
    maar ik proost graag mee op een kleurrijke dag en toekomst

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je An, iedereen probeert er op zijn eigen manier het beste van te maken...En zo heb ik daarnet alweer zo'n kleurig lichtsnoer gekocht. Ze kosten maar één euro hier bij de kringloop! Proost!

      Verwijderen