Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 31 december 2018

Als een roos!



Goede morgen voor de laatste keer...
Daarna het nieuwe jaar in met een werkelijke nieuwe;
Goede morgen!
(Gelukkig nog ruim 2 uur geslapen na het vorige bericht)

Het lot uit de loterij, dit keer gewonnen door mij!
Zomaar redelijk onverwacht een nieuw leven
in een nieuw huis.
Precies goed dat ik hier  nu pas ben gearriveerd!

Want ik 2019 ga ik...
Verder met écht leven!

Iedereen een mooie laatste jaarsdag gewenst.




5 opmerkingen:

  1. gelukkig zijn, tevreden,....dat is beter dan de lotto wxinnen, als je daar op wacht dan wordt het nooit niks....
    Vee positiviteit lees ik nu, het staat me aan.
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook aan jou een goed uiteinde, Walter, en een gezond en 'redelijk goed' (= zeker haalbaar) 2019 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou een heerlijke jaarwisseling Walter. Wat een geweldig einde van het jaar voor je. Waarlijk een nieuw begin. Weer heerlijk voluit kunnen ademen in en uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig kan je weer gaan leven
    en is de strijd met je vorige verblijf gestreden

    BeantwoordenVerwijderen