Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 19 december 2018

Beetje willekeurig bloggen?



En een lol dat ik heb!

Niet teveel nadenken en vooral niet 'doordenken'.
Dat laatste is eigenlijk mijn grootste vijand.
Kijk, in deze situatie moeten we wel dénken...er is teveel te doen en het is nog kort dag...
Zo heet dat, nog 2 volle dagen en dan verhuis ik!
Maar 'doordenken' is funest, het sloopt je en heeft totaal geen zin!
Je kan het beste gewoon meegaan met wat komt.
Klinkt makkelijk toch?
😅
5 Uur in de vroege morgen en volgens mij heb ik kort maar goed geslapen...
Vandaag weer keihard werkend bezig gaan met inpakken...
Uitrusten, daar begin ik op mijn verjaardag mee...het gaat standje 69 worden.
Haha, mooie leeftijd toch?
Want het jaar daarop begint eindelijk mijn pubertijd...geweldig hé. Dan mag ik los van mijn 'ouders'.
Ach ja, laten we het maar positief benaderen, waarom niet?
Ik ben 'onderzoekend' en liefdevol geboren en wat dat betreft ben ik geen steek veranderd!
😇
Rond 11 uur de pannenset bij Action kopen, heb namelijk totaal niks meer op dat gebied!
En voor alle zekerheid, gelijk mijn internet een maand verlengen. Bij elkaar ben ik dan gelijk 50 euro lichter.
(Zal weer eens op de weegschaal gaan staan!)

Groetjes,
ik ga nu reeds wat doen en misschien, héél misschien zie je me weer vandaag.
Tis willekeurig.
😏




4 opmerkingen:

  1. je verhuis en alles wat je moet regelen gaat zeker voor
    Het is bijna zo ver :o)
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...teveel nadenken is niet alleen jouw grootste vijand. Iedereen zou een goed evenwicht moeten vinden tussen het gebruik van de 'geest' (oftewel de zgn intellectuele bezigheden) en de bezigheden die je meer actief of ook lichamelijk bezetten. Prettige dag, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste loodjes. Verstand op organiseren en vooral niet piekeren. En ook een beetje genieten van je laatste zestiger jaren. Raar he, ouder worden? Ik wilde zeggen oud worden, maar dat is me een stap te ver. Ook daarover kan ik piekeren, maar dat ga ik vandaag niet doen. Fijne dag, Walter, je laatste dagen...…...

    BeantwoordenVerwijderen