Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 19 december 2018

Behoorlijk ingestort...toch wonderlijk hersteld!

Deze schenk ik aan mijn ex-partner, destijds in Zuid-Frankrijk geschilderd 

Dit bizarre schilderstuk nog gisteravond afgemaakt!
Goud met zilver...

Deze ochtend gelijk de pannenset gekocht, 30 euro bij de Action, ziet er goed uit, dus een goede basis om daar weer te gaan koken.
Naar m'n 'kamer' gebracht en gelijk weer een maand nieuwe internet aangeschaft en 500 gram bizar voedsel gekocht@
Een makreel, 250 gr. kibbeling en 250gr. Belgische chocolat, Fruits de mer.
Kibbeling én de chocolat naar binnengewerkt en in diepe slaap gevallen!
Werd om 14:30 totaal verstijfd wakker!
Letterlijk stijf van de spierpijn en even niet weten waar ik was.
Duurde gelukkig zeer kort, ik ben hersteld en ga verder..
Dus als 'ontspanning even dit bericht geschreven om daarna aan een nieuw schilderij te beginnen.
Al met al;
Ik zie wel!

(Batterij fototoestel leeg, de oplader pakte niet...straks toch voor wat foto's hierbij zorgen)



1 opmerking: