Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 17 december 2018

Belangrijke mededeling voor mijn vaste bezoekers;


(En het lijkt er zo gezellig aan toe te gaan!)



Ten eerste iedereen die hun betrokkenheid bij mijn situatie getoond hebben;

Een goede morgen gewenst en nog ontzettende bedankt voor jullie steun!
Mijn laatste maandagmorgen op Slingedael, want zoals ik reeds uitgebreid vermeld heb,
a.s. vrijdag verhuis ik naar de Savelberghof 31 te Gouda...2805 RT.
Ter voorlopige en noodzakelijke afronding ben ik nu een brief aan het typen om de bemiddelaarster
van Slingedael > Savelberghof over het volgende in te lichten:

A Heb ik voor de 21ste dec. 2018 een officiële verklaring nodig betreffende het zoek maken door hen van mijn rijbewijs. Dat heb ik namelijk nodig voor de politie opdat ik, indien mijn rijbewijs nog steeds niet boven water komt, dat rijbewijs opnieuw moet gaan aanvragen.
Natuurlijk was dit hun plicht geweest toen ze merkten dat mijn rijbewijs zoek was geraakt
Ik heb daar diverse keren schriftelijk om verzocht!
Geen enkele respons!

B Heb ik een duidelijk e-mail adres nodig waarmee ik, eenmaal op de Savelberghof mijn vragen en mijn verdere afronding in contact kan blijven met Slngedael.
Ook dat had ik allang horen te hebben!
De begeleiding van de Savelberghof zal ik hier natuurlijk ook over inlichten.
De 3 maanden die zij ervoor uittrekken om hun nieuwe bewoners zich daar te laten inburgeren, diezelfde 3 maanden zal ik ook nodig hebben om met Slingedael een aantal belangrijke zaken af te handelen.
Want er zijn er nog een heleboel!

C Aangezien ik blijkbaar financieel nog steeds afhankelijk ben van stichting Veritas, mij door de maatschappelijk werkster alhier is opgedrongen, verzoek ik mijn bemiddelaarster in ieder geval te regelen dat er op Savelberghof 31 a.s. vrijdag de stroom is aangesloten!

Natuurlijk is dit maar een topje van de ijsberg aangezien ervan mijn kant om veel duidelijkheid gevraagd zal gaan worden.
Hetgeen ik al reeds maanden getracht heb via de maatschappelijk medewerkster die in eerste instantie alles geregeld had toen ik hier aankwam!
En wel op een schandalige manier, waardoor ik enorm veel schade heb opgelopen!
Zij weigerde gewoon om op mijn vragen te reageren,zelfs nadat ik haar had aangegeven bij de geschillencommissie van Slingedael.
Over dit soort commissies zijn er enkel alleen maar negatieve berichten....en eigenlijk is dat niet zo gek!

Nog even persoonlijk tegen mijn bezoekers;
Jullie zullen begrijpen dat ik de gang van zaken van Slingedael/ Leliezorggroep meer dan spuugzat ben....
Zoals iedereen die hier 'noodgedwongen' verblijft !

Mijn Spijkerbed schrijfsels zullen vandaag alleen verder alleen op Werkwijze en mijn Fotoblog verschijnen.

In ieder geval,tot mogen!


12 opmerkingen:

  1. jawatte,....
    het wordt echt tijd dat die verhuis er komt
    Hopelijk krijg je alles tegen vrijdag in orde!
    en anders kan je nog foto's nemen
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, maar foto's komen er volop, net zoals de resterende beschrijving van dit hele bizarre gebeuren! Leuk dat je weer even reageert...@@@

      Verwijderen
  2. Is het deze Veritas. Er zit een klachten procedure en formulier bij. is er een volmacht afgegeven? Dan heeft iemand een contract afgesloten namens jou. De site: Een volmacht is op basis van een contract bij Stichting Veritas Vertegenwoordiging. Bewindvoering vraagt u aan via een beschikking van de kantonrechter. Dat laatste is bij jou blijkbaar niet gebeurd heb ik begrepen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://www.veritasvertegenwoordiging.nl/diensten/budgetbeheer

      Verwijderen
    2. Dat is idd absoluut niet gebeurd, het is achter mijn rug om gedaan en ik werd ermee geconfronteerd alsof het een wettelijk feit was. Er is nooit een rechter aan te pas gekomen, dat had ik dan moeten weten en had ik recht gehad op een advocaat!

      Verwijderen
    3. Wanneer het deze Veritas is dan kun je het klachten formulier invullen. Of een aangetekende brief sturen dat je je geld weer in eigen beheer wilt en de 8500 euro terug wilt.

      Verwijderen
    4. Super bedankt Geri, zodra ik op mijn nieuwe plek zit ga ik het allemaal doen...Dat van die 8500 vind ik een fantastisch idee!
      Je bent geweldig Geri...@@@

      Verwijderen
  3. Oh, gassie, wat een enorm raar gedoe allemaal, Walter, en wat een wantoestand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is dat ik het zelf ondervind, want het lijkt bijna ongeloofwaardig!
      Er zit niets anders op dan t.z.t. een advocaat in te schakelen.
      Om te beginnen ga ik op mijn blogs toch het hele verhaal neerzetten!
      Je zou bijna kunnen zeggen; mijn toekomst hangt er vanaf!!!

      Verwijderen
  4. en ik kom altijd naar spijkerbed...:-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En daar ben ik werkelijk altijd blij mee, het maakt vaak mijn dag goed! @@@

      Verwijderen
  5. Heftig allemaal Walter. Zorg goed voor jezelf. Sterkte en succes

    BeantwoordenVerwijderen