Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 26 december 2018

De middag X-MAS service!



In de binnenkomst-hal bij mijn flat

Misschien met iets meer verhaal erbij!
Het kerst-ontbijt was geweldig!
Leuke persoonlijke cadeautjes voor iedereen...
En een prachtig gedekte tafel met werkelijk van alles en nog wat erop!
Daar lees je de echte zorg en betrokkenheid uit 
voor de medemens.
Hier word je volledig gezien zoals je bent!
Prachtig en hartverwarmend.


Met mijn mediterende bescherm-engeltje ben ik zeer blij,
wat een geluk dat ik dit luxe extraatje voor mezelf heb aangeschaft!

En dan dit 'schilderen in de nacht'!
Het heeft me weer totaal verrast en waar het heengaat...
Dat is altijd voor mezelf de grootste verrassing!

( 90cm x 70cm)Op doek.
🙌



5 opmerkingen:

  1. Wat fijn, Walter. Eindelijk warmte en betrokkenheid. Wat een mooi nieuw begin.
    En wat je huis er al gezellig uit. Zo leuk om het allemaal een beetje mee te maken. Heel veel geluk in je nieuwe woonomgeving. En weer in Gouda, wat fijn allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie/lees dat je al helemaal gesettled bent Walter. Super. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zie je goed Kagib, nu weer de tijd en ruimte voor mijn 'alternatieve' studie. Tijd voor de Sleutel gaat daarin een hoofdrol spelen Een schitterende leidraad voor mij!
      Warme (bijna) gesettelde groet! ;-)

      Verwijderen
  3. Je kunt weer eindelijk Walter worden. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen