Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 18 december 2018

De nacht van de kleine dingen.

Afscheidslicht.
Het blijkt eigenlijk een 'spirituele en symbolische' fotoreeks te zijn geworden,
vandaar dat ik hem nu op mijn fotoblog plaats!


Rond 3 uur in de nacht word ik weer wakker en denk aan...
de kleine dingen!
Mijn hemel, wat een gedoe...al dat kleine spul in dozen doen!
En klein spul heb ik ten overvloede, kleine dingen als souvenir aan de grote zorgen.
Leuk gevonden,want daarmee had ik mijn verblijf hier aangenaam gemaakt
De tijd vliegt én vloog!
Vloog omdat ik schrok van het feit dat mijn partner en ik al bijna 20 jaar uit elkaar zijn, dat het overlijden van mijn moeder alweer bijna 10 jaar gelden is en dat ik nog maar 3 dagen heb om in te pakken!
Vandaag richt ik mij dus op de kleine dingen...opdat al mijn meubeltjes makkelijk de verhuiswagen in kunnen.
De foto bij dit stukje is...Licht!
Want zo werkt het beleid van Slingedael, mensen niet op de hoogte houden van de stand van zaken, gewoon de mensen die hier tegen hun zin in verblijven negeren!
Net zoals hun absolute plicht om het kwijtraken van mijn rijbewijs aan de politie door te geven.
Mijn rijbewijs dat tot 2024 een rechtsgeldig identiteitsbewijs is en dan hun verplichting om te zorgen dat de 'energie' daar is aangesloten, omdat ze mij toen ten onrechte verplicht hebben mijn zaken via Veritas te laten regelen! Daar was een gerechtelijk machtiging voor nodig geweest!

Ja,Bedgeheimen zal een zeer interessant weblog zijn,zodra het voor iedereen toegankelijk is!
Een blog over onrecht, corruptie, bedrog en machtsmisbruik.
Maar tevens ook over 'beroepsdeformatie' van waaruit die zogenaamde deskundige hun bekrompen stempels op mensen zetten! Verblind als ze zijn door hun arrogantie.
Het is werkelijk de hoogste tijd dat dit soort machtsmisbruik aan de kaak wordt gesteld!
Hun ziekelijke behoefte om anderen te stigmatiseren!
Dat noem ik nou moraalloos en een schandalige vorm van machtsmisbruik.
Morgen ( vandaag dus) weer een dag!
Een dag om verder te gaan met inpakken.
Inpakken en wegwezen uit dit onmenselijk beleid.

(Om er daarna uitgebreid over te gaan schrijven in mijn 'Bedgeheimen', er liggen immers al meer dan 5 dossiers klaar, alles wettelijk aantoonbaar!)




1 opmerking:

  1. in die enkele jaren heb je toch heel wat bijeen verzameld op dat kamertje

    BeantwoordenVerwijderen