Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 december 2018

Planning the Clouds...




Jammer,dus nog geen heldere plannen voor op mijn nieuwe adres?

Plannen zijn niet nodig nu de letterlijke en figuurlijke ruimte er is!
Daar ga ik 'het'  doen met alles wat binnen mijn 'vermogen' ligt, namelijk mijn vergaarde levenskennis en mijn aangeboren talenten!
Zonder welke vorm van winstbejag dan ook, want een rechtelijk 65+ inkomen heb ik al.
Aangezien ik er een zeer sobere leefstijl op nahoud en vanuit mijn 💜hart leef, zal ik dat dan ook graag vanuit mijn 💚hart delen.


In die zin is mijn bron onuitputtelijk en leer ik, net als iedereen, elke dag weer nieuwe dingen bij!


Planning deze 'clouds' is dus niet nodig, ik zal 'het' de ruimte laten zichzelf te vormen!


En natuurlijk wens ik 'ons' allemaal een goeie week toe!

🙆

3 opmerkingen:

  1. in het weekend werkt niemand, hopelijk hoor je deze week wat....
    Ik wens je een leuke week
    Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om te beginnen...prettige maandag gewenst, Walter! @@..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor Lutje; dit soort werken wat ik nu doe voelt voor mij als vrijheid en iet als werken! Jouw werk is prachtig en soms zwaar? Een relaxweekend is dan zéér nodig @@@
      Voor Lia, het gaat gelukkig prima met me, ook wel door mensen zoals jij! @@@

      Verwijderen