Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 1 januari 2019

Als alles ineens nieuw is!

Ja, hoe reageert een mens daarop?
Hoe zou jij daar op reageren, maar wat nu natuurlijk voor mij het meeste geldt;
Hoe reageert mijn lichaam, maar vooral ook mijn geest!




Best wel heftig...
Mijn geest reageert natuurlijk wat  'druk' want dat is mijn aangeboren aard.
Toch vooral ook fijn om zo in elkaar te zitten!
Tja...en dan blijk ik weer de enige te zijn die geen medicijnen gebruikt.
........Tja.

Mijn lichaam, wow dat reageert nogal heftig...
Uiterlijk heb ik mij goed leren beheersen,
uiteindelijk heb ik gelukkig mijn leef-tijd mee!
Zal er wel wat mee moeten doen...en dat doe ik graag.

Sociaal gedraag aan tafel hier, is niet meer wat ik gewend was...
Het is wennen, maar voelt reuze goed én het lukt mij om 'stil' te zijn.
De dienstdoende dame was zo vriendelijk om mij naar dingen te vragen,
even privé bij de voordeur.
Natuurlijk is zij een wérkelijk invoelende deskundige.
Mijn complimenten daarvoor, want dat is wennen na mijn vorige ervaringen op SD.

Laat ik het maar redelijk kort houden als begin van het nieuwe jaar want;
Als alles ineens nieuw is!



5 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar Walter...
    ik hoop dat dit jaar véél gezondheid voor jou mag brengen.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Roos (Dien), ik Klap voor je en wens je een prachtig nieuwjaar toe!
    @@@ ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Walter

    Ik wens dat 2019 je prachtige nieuwe dingen brengt, dat dromen mogen uitkomen, en wensen in vervulling mogen gaan, en vooral een goede gezondheid. Maak van 2019 een mooi jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A van de Aa, datzelfde wens ik jullie natuurlijk ook toe!
    We gaan er hard aan werken toch! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het jaar is alvast goed begonnen voor je, eindelijk op je nieuwe stek
    k wens je er heel veel geluk en een goede gezondheid

    BeantwoordenVerwijderen