Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 12 januari 2019

Flink gas terug nemen!


Me alleen even op deze wasmachine concentreren en het bed
dat nog steeds beneden staat.


Verder is er werkelijk nergens een
bedieningsknop te vinden!

(Door op de foto's te klikken vergroot je ze...)


Laat ik beginnen met een blogvraag over deze wasmachine;

De aan en uit knop is werkelijk niet te vinden.
Daar werden zelfs vragen op internet over gesteld!
Verder zie je dat er nog iets aan vastgelijmd moet worden.
Daar ga ik met zorg de komende dagen aan werken, dus als iemand
aan en uit tips heeft?
Graag!

En natuurlijk ben ik nog steeds bezig met dat bed.
Alles wat er aan los gemaakt kan worden, daar ben ik mee bezig.
Sommige verbindingen zitten muurvast vanwege de ouderdom.
Gelukkig zit er bij mij nog niks zo vast!
😜

Vergis je niet in het aantal berichten dat ik op mijn blog zet...
ik neem werkelijk flink gas terug en ben nu begonnen
met een soort slaapkuur.
En die lukt goed...Na het ontbijt gelijk weer gaan slapen
tot aan de lunch.
In de middag tracht ik weer wat aan m'n huis te doen.
Vooral wat kleine dingen.

Dus zelf noem ik dit;
Flink gas terug nemen!

A.s. donderdag komen mijn broer en jongste zoon om wat te helpen...






9 opmerkingen:

  1. Kun je geen ander bed kopen. Bij de kringloop? Die wordt misschien wel op jouw etage bezorgd? Wat een rare wasmachine, ik heb ook geen idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het simpele feit is, dat ik nog steeds niet bij mijn eigen geld kan! Maar dat gaat komende week in orde komen. Bij de kringloop kostte het voordeligste bed 60 euro...Dit bed wat ik heb gaat zeker lukken!
      Ben druk bezig om het hanteerbaar te maken...

      Verwijderen
  2. Ik heb die foto's eventjes bekeken, Walter. Ook nog nooit zo'n wasmachine gezien, maar ik veronderstel (met al die digitale mogelijke lichtjes bovenaan) dat de wasmachine een soort zelfregulatie heeft, net zoals de onze thuis (= die regelt zichzelf volgens het gewicht wat erin zit en past dan ook bepaalde door ons gemaakte instellingen aan). Hoogstwaarschijnlijk wordt de wasmachine op gang gebracht met het dichtklappen van het wasmandje en het deksel... Waar die balk zal moeten zitten? Hoogstwaarschijnlijk vooraan, daar waar het deksel geopend wordt. Meer kan ik er zo niet over zeggen. Ik zou nog aan mijn man kunnen vragen, die altijd alle elektrische klusjes thuis zelf opknapt, maar dan zul je wel tot vanavond of morgen moeten wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel zitten er op onze nogal digitaal ingestelde wasmachine een aanzetknop, maar hij stopt vanzelf aan het einde van de was-cyclus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nog dit: na het aanbrengen van die balk zou je toch ook een proefje kunnen uitvoeren met een lege wasmachine? Dan spoelt die alleen... Probeer het door die wasmachine dan dicht te doen...?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Walter... oplossing gevonden... Ik stuur je zo een email met een foto van de 'aan' en 'uit' knoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat lia gelijk heeft. Als je het prgramma hebt in gesteld en je doet de deksel dicht begint hij vanzelf. Als ie niet kapot is....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi wat een giller die wasmachine, het lijkt allemaal
    zo compact dus verwacht je niet een grote klep met knoppen.
    Hoop dat de machine goed werkt. Mijn moeder had ook een oude
    bovenlader [anders dan deze] en die was inmiddels al meer
    dan 40 jaar oud en werkte als een tierelier. In die tijd
    leefde we nog niet in een wegwerp maatschappij ;-)

    Die gifgroene laatste zin vind ik erg fijn om te lezen.....
    ik dacht al steeds waarom duurt het zolang voordat ze je
    komen helpen met dat OERDEGELIJKE bed, pfff

    Toedelssssssss
    Josephine @@@

    BeantwoordenVerwijderen