Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 12 januari 2019

Nieuw item; Nachtberichtgeving.



Waarom niet?
Ben niet de enige die wel eens wakker ligt
en dan geen zin heeft in 'ouwe koek'.
Dus vers van de nachtelijke pers,
het volgende;

De was van oma?
Laat me niet lachen, zij had minstens 20x zoveel...
En 100x zoveel harder werk eraan.
Zelf was ik, met dit lullige wasje al 2 uur bezig!
Dit gaat dagen duren voordat het droog is...

Je zou het niet zeggen, maar m'n huis begint op te schieten.
Stangen van het ellendige bed liggen inmiddels al boven.
Noem dit maar gerust een
stap voor stap kwestie!


Toch fijn om dit vriendje te hebben,
hij vindt alles goed en heeft een eindeloos geduld!

🙏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten