Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 20 januari 2019

Noem het maar 'een bankgeheim!'.



Welke slaapplek zou jij kiezen?


Anders zijn en anders leven...
Ook al valt dat bij mij niet zo erg op.
(dacht ik eerst)
Maar de geur van knoflook die kan je moeilijk geheim houden
en erg veel olijfolie drinken gaat op de meest onmogelijke
momenten 'vlekken' geven, hahaha!
Gaat waarschijnlijk ook weer een heel andere geur verspreiden...

Vannacht weer heerlijk op de bank slapen!
En is is geeneens ruzie...
( slaap vannacht maar op de bank schat! #2**#@ )
😆
Welterusten!


4 opmerkingen:

  1. Ha, ha, Walter. Zeker geen ruzie. Rust maar lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou het ook wel weten Walter, lijkt me heerlijk slapen
    je nieuwe aanwinst, en de rugleuning geeft ook nog een
    gevoel van geborgenheid, tenminste dat voel ik altijd
    als ik op een bank slaap.

    Welterusten....ZzzzZZZzZzZZZZZZzzzzz.....
    Toedelssssss
    🧙‍♂️ 🌼 🧙‍♂️ 🌼 🧙‍♂️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zolang de bank geen spijkerbed is, lijkt het me daar goed toeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;-) Hieruit blijkt inderdaad je schrijverstalent, mooi! @@@

      Verwijderen