Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 9 februari 2019

Afbouwen doe je in stijl!

Gewoon even een gezellige foto
 vanaf mijn nieuwe werkplek!

Na ruim 10 jaar Spijkerbed ga ik niet van de ene op de andere dag verdwijnen!
Mijn trouwe bezoekers verdienen beter...
net als ikzelf trouwens.

Afbouwen in stijl is als het langzaam dimmen van het Licht.

👋

Ja, noem het maar beginners onhandigheid.
Dit soort berichten horen natuurlijk op Bedgeheimen.


Voor het afscheid van een misselijkmakend Slingedael,
inclusief haar gewetenloze personeel
trek ik nog minstens 6 maanden uit!


Helaas lukte mij het niet deze foto te verwijderen.
Tja, zoals ze daar wisten;
Fouten kunnen er nou eenmaal gemaakt worden
Overigens de foto betreft alleen de middelste
 






4 opmerkingen:

  1. In ieder geval, prettig weekend, Walter! Blijf goed voor jezelf zorgen. Grappig dat handje op je schrijf- of tekenbureau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp niet goed waarom je moet afbouwen. je bent een nieuw leven aan he topbouwen. Is het niet fijn daarover te bloggen? En op bedgeheimen kun je vertellen over het verleden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat je het niet begrijpt Geri, daar heb ik dan weer alle begrip voor. Helaas is dit hoe ik het voel en hoe het voor mij op dit moment uitpakt.
      Het voelt voor mij nog steeds aan als een kwestie van 'overleven'.

      Verwijderen